slideshow

Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010





7 σχόλια:

  1. Αλέκα οι κατασκευές σου είναι πανέμορφες, ειδικά το φαρμάκι της μπαλαρίνας!!! Καλώς μας ήρθες στην γειτονιά μας και καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αλέκα καλωσόρισες στη blogoγειτονιά. Υπέροχες όλες οι κατασκευές σου!!!
    Εγώ ξετρελάθηκα με τα καραβάκια...

    Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αλέκα Τέλειες οι κατασκευές σου!!!!!
    Τρελάθηκα με το φουστανάκι!!!!!!
    Λοιπόν Καλως όρισες στην blogoγειτονιά....
    (εγώ που σε καλωσορίζω μπορει να ειμαι και πιο καινούργια απο σενα αλλα δεν έχει καμία σημασία) :-)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια Αλέκα!!! Το φουστάνι το ερωτεύτηκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. A, ρε κατι μαθητριες που ειχα!! με κανεις πολυ περηφανηηηηηηηηη! εχω παθει πλακα!!

    ειδικα με τα καραβακια σουπερ ουαου αλλα το φορεμααααα εμεινα με το στομα ανοικτο!!!

    μπραβο βρε Αλεκακι μου! παντα ομορφες δημιορυγιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Αλέκα! Είσαι καλά?
    Το παιχνίδι στα blogs συνεχίζεται, αν θέλεις έλα κι εσύ!
    http://greekscrapbooking.blogspot.com/2010/09/blog-post_09.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή