slideshow

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

My first house

Ναι, ετσι ονομασα αυτο το αλμπουμ. Το εφτιαξα με παρα πολυ αγαπη για να το κανω δωρο  στην κορη μου που γιορταζει την Παρασκευη.  Ειναι φοιτητρια και σκεφτηκα να της βαλω μεσα τις φωτογραφιες απο το φοιτητικο της σπιτι και αργοτερα να βαλει εκεινη ολες τις φωτογραφιες που θα συγκεντρωσει απο τα φοιτητικα της χρονια.  Ευα μου, να χαιρεσαι την γιορτη σου και παντα να γιορταζεις οτι σου προσφερει η ζωη. Οπως καθε μερα να σε συντροφευουν η απεραντη αγαπη μου, οι σκεψεις μου και οι ευχες μου. Σου ευχομαι ολα τα ονειρα σου να πραγματοποιηθουν  γιατι το αξιζεις!!!

10 σχόλια:

  1. ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΜΑΝΟΥΛΑ....ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΟ ΚΑΙ ΤΡΥΦΕΡΟ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΣΟΥ...ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΤΟ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙ ΠΟΛΥ Η ΚΟΡΟΥΛΑ ΠΟΥ ΛΟΓΙΚΑ ΘΑ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΜΑΝΑ!!!ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟΓΕΜΙΣΕΙ ΜΕ ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να τη χαίρεσαι την κορούλα σου!!! Υπέροχο το αλμπουμάκι!! Πολύ γλυκιά κίνηση κ τέλειο ενθύμιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. υπεροχο αλμπουμ Αλεκα!!!να χαιρεσαι την κορη σου!!!να ειναι παντα ευτυχισμενη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι καλη μαμα μπραβο ματια μου να την χαιρεσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Nα την χαίρεσαι την κουκλάρα σου Αλέκα μου! και να ευχαριστιέται πολύ πολύ τα φοιτητικά της χρόνια και το σπιτάκι της!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραίο άλμπουμ!Να χαίρεσαι την κορούλα σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σας ευχαριστω ολες, και εσεις να χαιρεστε τις οικογενειες σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. WOW!!! Φανταστικό το αλμπουμάκι!!!
    Με το καλό να τελειώσει το Ευάκι και καλή σταδιοδρομία!
    Να την χαίρεσαι ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή