slideshow

Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

Καμβας με decoupage και ορειχαλκο σε παλαιωμενο ξυλο!

Καλησπέρα, πως  είστε σήμερα?
Εμένα με έχετε χάσει  τις τελευταίες ημέρες αλλά έλειπα 10 ημέρες στην Αθήνα, και επειδη αύριο φεύγω πάλι θα σας δείξω άλλο ένα πίνακα που τελείωσα.
Είναι καμβάς μα decoupage, πέτρες, ορείχαλκο ( έκοψα με το χέρι τις χορευτρίες ) και όλα αυτά πάνω σε παλαιωμένο ξύλο.
Το Σάββατο που θα γυρίσω θα σας δείξω και άλλα πραγματάκια που έχω φτιάξει.



Αλήθεια, εσάς πως σας φαίνετε?

5 σχόλια:

  1. Αλέκα είναι τέλειο,μ'αρέσει πάρα πάρα πολύ!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ, είναι τέλειο, Αλέκα μου!!! Μ' αρέσει πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ είναι τέλειο!!! Κόλλησες τον καμβά πάνω στο ξύλο έ; Η πέτρα φοβερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αλέκα είναι φοβερό!!!!!Υπέροχη δουλειά!!!Μπράβο,μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αλέκα μου, είναι πραγματικά υπέροχο!!! Από τα αγαπημένα μου πραγματικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή