slideshow

Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013

Στολισμός γάμου με θέμα ''πέρλα και δαντέλα''!

Καλησπέρα φίλοι μου!!!
Απόψε θα σας δείξω τι έφτιαξα για τον γάμο δυο αγαπημένων μου προσώπων...του Διονύση με την Ελευθερία!!!!!
Τα προσκλητήρια δεν τα έφτιαξα εγώ, απλά πρόσθεσα τις πέρλες...
οι μπομπονιέρες...

για τον στολισμό της εκκλησίας έστρωσα δαντέλα και τοποθέτησα γυάλες με πέρλες και κεριά και μπάλες...


















οι λαμπάδες, ο στολισμός της καράφας, του ποτηριού και των στεφάνων φτιάχτηκαν από την κόρη μου...



ταμπέλα για την είσοδο της δεξίωσης...

στολισμός για την δεξίωση...














τρισδιάστατα γράμματα...
στεφάνι με μονογράμματα φτιαγμένα από πέρλες...
το μπάνερ ...



η διακοσμητική ''νύφη'', που στήθηκε δίπλα στο τραπέζι με το βιβλίο ευχών





το τραπέζι με το βιβλίο ευχών...



























το βιβλίο ευχών...

































ο στολισμός για το νυφικό τραπέζι...
οι γυάλες για τον στολισμό με δαντέλα και πέρλες...


και οι μπάλες μας από κοντά...

Εσάς πως σας φάνηκαν?

6 σχόλια:

  1. ωραια αναρτηση μπραβο
    αν θες παρε την καλλιτεχνικη σου διαθεση και ελα στο μπλογκ μου να μου πεις την αποψη σου για οσα κανω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι όλα υπέροχα . Και τι όμορφη που είναι η δαντέλα , πόσο ρομαντική . Μπράβο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. υπεροχα όλα Αλέκα μου!!! γεια στα χέρια σας....ολα σουπερ αλλα η "νυφη" σου... εκλεψε την παράσταση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή